Post by szupvermyoruiword on Mar 12, 2022 2:16:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking My Story: kookspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking My Story: kookspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel niveau ▞▞▞
▞▞▞ Cooking My Story: kookspel 2022 version ▞▞▞
Op jouw broodtrommelniveau zal het zoveel dagen blijven hangen dat het niet werkt. Dus ik heb problemen met het voltooien van het niveau ... Dus repareer het alsjeblieft Anders is het spel super
Ik kan niet spelen in de popcornwinkel... spel is gecrasht, gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar werkt niet
Kan de naam van het personage niet wijzigen
Had dit spel graag gespeeld, maar het blijft bevriezen tijdens het laden. Erg teleurgesteld
Spel wordt niet geladen 😡😠🤬😭 Zuivel koken is beter dan dit spel.
Leuk leuk
Leuk spel maar kom niet verder, hij gaat helemaal als je naar de volgende wereld. Baal daar van heb meerdere x er geld aan gespendeerd. Ik heb het spel meerderen x verwijderd en geïnstalleerd maar werkt niet. En heb alles gekocht om 5 ster restaurant te krijgen maar dat krijg je niet.Jammer!
Spannend
Hou ervan.
Dit is een slechte afknapper van mijn kookboek, het is traag, de achtergronden, enz. Zijn lelijk en komen niet overeen. Het is gewoon een slechte knock-off
Cooking My Story: Game memasak Arkade kln
Spel pauzeert constant, geen manier om avatar aan te passen vaarwel!!! Spel gaat nu niet eens open!!! Niet mogelijk om contact op te nemen via in-game-ondersteuning wanneer het spel zelf niet wordt geopend!!!!👎👎👎👎😡😡😡😡
Het was saai
Leuk spel
Level 58 Ik heb alles geüpgraded, maar het zegt me dat ik moet upgraden
Het blijft zo hangen en mijn telefoon is opgehangen en het is een te saai spel, dus mijn suggestie is slechts 1 ster.
bevriest constant. Ik heb mijn pre-registratiebonus niet ontvangen toen erop werd geklikt. Verwijderen vanwege constante glitching en bevriezing. App-makers moeten dit spel verbeteren. Het is een schattig spel met alleen veel bugs die moeten worden opgelost.
Cooking My Story: بازی آشپزی آرکید cwlh
Ik heb alle upgrades en versieringen in het wafelrestaurant gekocht, maar het toont 493/500, wat zo absurd is. Er valt niets meer te kopen. Ik kan de roempunten niet krijgen. Los dit probleem gewoon op
ik kon niet eens spelen, zwart scherm zodra ik erop klik om te spelen.
Zou een goed spel kunnen zijn.. maar is een start van kookdagboeken.. Ik kreeg te horen dat ik lid moest worden van een gilde, ze waren allemaal vol, dus ik maakte er een 2 weken later nog steeds geen leden
Vond het eerst leuk, maar gaf een fortuin uit aan robijnen. Zelfs als ik robijnen heb gebruikt om het niveau te voltooien, laat het me nog steeds tekort door 1 klant te sturen en vervolgens om 20 robijnen te vragen. Ik heb alles wat ik kan geüpdatet en verschillende dingen gebruikt en kan het level nog steeds niet afmaken en ik ben nog maar een paar restaurants binnen. Niet meer geïnstalleerd omdat het een complete afzetterij is!
Cooking My Story - Koch Spiele Arcade ftc
Super leuk spel
Het is het meest ware spel. Ik vind dit spel niet leuk omdat ik geen nieuwe taken open. Daimula circus volgende taak komt niet snel waarom
Cooking My Story: μαγειρέψτε Παιχνίδια arcade guja
Dit spel bevriest te veel. Ik kan de videoadvertenties niet bekijken zonder dat het spel crasht.
De app crasht continu na de recente update. Het vertoont elke keer een fout en ik kan niet eens een popcornrestaurant op één niveau spelen. Los de bug op zijn vroegst op, anders moet ik de game verwijderen.
Dit spel is nieuw en het enige wat het doet is bevriezen. Repareer het zo snel mogelijk. Als je het een ster hebt gegeven, zal het misschien veranderen als jullie allemaal het probleem oplossen
Ik kom niet verder dan het gedeelte dat zegt: voer de naam van een chef-kok in, ik kan de naam van mijn chef niet typen
Ik heb de game geüpdatet nu heb ik er geen toegang toe
Je verdient edelstenen en koopt upgrades, maar verliest beide. Zo frustrerend
Erg leuk spel
The Walking Dead: Season One ماجراجویی gbar
Helaas duurt het laden van dit spel lang. En kan de naam van de chef niet invoeren. Corrigeer alstublieft.
Hallo en bedankt voor het maken van deze game, ik geniet er echt van, maar ik heb veel problemen met deze game, ik kan deze game niet upgraden, blijf me maar masseren, repareer het alsjeblieft. Heb een heerlijke vakantie.
Leuk maar bugs uit nadat je dit 1 niveau hebt verslagen en als je eenmaal wint en de tijd eindigt, moet je stoppen om uit dat niveau te komen. Het eindigt nooit totdat je het doet, zelfs met de klok om 00:00 uur en er geen klanten meer zijn. Geen voortgang meer om de installatie ongedaan te maken
echt een super leuk spel
Ik vind het spel leuk, maar het krijgt 2 sterren. Ik weet niet welke taal het is, maar het is geen Nederlands. Ik denk dat ze google translate hebben gebruikt, maar alle verkeerde vertalingen hebben gebruikt. Houd het spel gewoon in het Engels, want ik begrijp niet eens wat er staat. En het zou mijn taal moeten zijn
Spel laadt nu niet eens meer.
Spel laadt niet, kan het niet eens downloaden.
Waarom mag ik mijn voortgang opslaan Facebook Mijn prestaties en glitchy verliezen Ik heb ook een kaartje gestuurd over het niet behalen van mijn roemniveau 5 in het wafelrestaurant en ik heb alles meegebracht dat glitchy en veel te veel bugs de game-ontwikkelaars wilden geld maar deden het niet Ik wil sinds de release van het spel niet de tijd nemen met het spel. Ik heb mensen zien klagen over de bugs en problemen. Ik wil mijn roemniveau 5 en mijn beloningen voor het behalen ervan. Ik heb een ticket opgestuurd en ben nog steeds niet opgelost.
Het crashte op mij, zo willekeurig en ik opende het brooddoosrestaurant en ik was op niveau 20 en de volgende dag zou het niet spelen! Ik bleef proberen voor 3 dagen daarna en geen verandering. Dus ik las de andere opmerkingen en realiseerde me dat het ook andere mensen overkwam! Dit spel is het niet waard. Ik geef het een lage beoordeling omdat anderen soortgelijke problemen hebben gehad.
Hallo!! Hoe uitschrijven!!?? Idw om iemand te steunen omdat ik het druk heb, ik wil het niet, vertel me alsjeblieft hoe boos dit nu is in dit spel, is dit betalend of zoiets als je steunt??!!!
Cooking My Story: keittiö peli Pelihalli jta
Dit is de slechtste app die ik ooit heb gespeeld, waardoor mijn scherm zwart werd. Je zult het moeten repareren. Of haal het naar beneden.