Post by szupvermyoruiword on Mar 12, 2022 1:55:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ninja Arashi ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ninja Arashi IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fejl ressource ▞▞▞
▞▞▞ Ninja Arashi 2022 version ▞▞▞
Kontrollerne suger.Oehrbrkskfk Ajjubhai den og at skabe brugerdefinerede Mahdi vimpel Ajjubhai den og at skabe brugerdefinerede Mahdi vimpel
Virkelig sjovt spil at spille og lidt hårdt...det tog næsten en halv måned at fuldføre spillet,..ikke nogen større problemer, men kontrollerne er ikke op til mærke, dets følsomhed er ret lav og står over for nogle fejl i kontroller,.. generelt gode job udviklere. venter på Ninja Arashi 2🤩
SUPER GODT!!! Det bedste spil jeg nogensinde har spillet!! For det første: Meget god kvalitet grafitter Andet: Meget sjovt og HÅRT!! som jeg holder meget af! Og sidst men ikke mindst: Meget godt stykke arbejde til skaberne af dette fantastiske spil👍👍
Det ville være fantastisk, hvis der ikke var en annonce efter hvert niveau
Rigtig flot spil, men annoncerne er så irriterende 🙄
god og jævn kontrol , sværhedsgrad er perfekt for erfarne spillere , var udfordrende at afvery *friendly* personte niveauets , jeg vil anbefale at få tilføjet gratis pakke til at understøtte udviklerens , jeg har fuldført spillet og dets sjove generelt
Kan du venligst rette billedformatet? På en eller anden måde viser den ikke fuld skærm (18:9), men kun halvdelen af den.
Ninja Arashi Äventyr tmm
Det er meget svært at spille i kapitel 3 niveau 5. Jeg er ikke i stand til at fuldføre dette niveau, jeg forsøger at gennemføre fra et år
Det her er forfærdeligt,😭 Jeg har fuldført en masse niveauer, pludselig virker fuld skærm ikke, og jeg kan alligevel ikke finde at rette det. Hjælp mig venligst med at ordne det, der sker med dit spil.
God kamp. Meget sjov og god grafik. Pas på de irriterende fælder!
Sådan et fantastisk spil. Alt er rigtig godt fra miljø til gameplay. Jeg har dog brug for din hjælp. Jeg havde allerede betalt for at fjerne annoncer fra dette spil. Men nu har jeg fået en ny telefon, og annoncerne er tilbage. Lav venligst en bevery *friendly* personning om dette.
Spilniveauer er dumt svære at afvery *friendly* personte
Jeg elskede dette spil så meget! Jeg spillede altid, selvom der var mange råd og nogle fejl, grafikken var insaaaaaaaaaaaaaane! Rigtig godt spil!!
Spillet er så svært for mit synspunkt. Controllerne fungerer meget glat og korrekt. Jeg har en lang erfaring for Ninja Arashi. Jeg håber, at ejeren af dette spil vil lave nye spil igen og igen. Mange tak
Fremragende badassery af et ninja-spil behøver ikke at tvinge reklamer på dig ret vanedannende for kamptyper spilanbefalinger 5/5 stjerner de har del 2 alligevel kedsomhed ikke-eksisterende, når du spiller Jeg bøjer mig for skaberne af dette mesterværk, enkle, men vanedannende spil 1000 % respekt
Ninja Arashi Авантуристичке datj
Grundlæggende dør du 3x, du starter fra begyndelsen, og når en forhindring er umulig at fuldføre, starter du igen fra begyndelsen uden hjælp og tilbehør, du havde sidst.
Jeg ville have givet det 5 stjerner, men det gjorde jeg ikke, fordi spillet er interessant at spille, men der er ikke mere at købe varer
Oprindeligt spillede jeg dette spil og syntes det var fantastisk, så blev jeg hængende på et niveau og glemte det. Da jeg så det andet spil, downloadede det straks og afvery *friendly* persontede det, da jeg var færdigt, gik jeg tilbage og spillede det første. Det er den eneste grund til, at dette ikke har fået en femmer, da udviklerne virkelig forstærkede deres spil, selvom hvis jeg ikke havde spillet den anden, ville dette helt sikkert være en femmer.
Meget imponerende app, men med en masse fejl eller fejl, det er derfor, jeg giver ninja arashi 3 stjerner 🥂👌🏾
Spillet er gennemarbejdet, ærligt talt, men det mangler dybde, det er en platform-rpg uden rpg, der er lidt eller ingen karakterprogression, der er rester af en historie, men det kompenserer ikke for det tørre spil. tilføjet inventar og karakter og måske sværdprogression ville det tilføje meget til spillet
Spillet er godt, fordi det gør mig glad og glemte det problem, jeg har
Et perfekt fredeligt spil vil jeg sige. Selvom jeg ville elske, hvis de tilføjer nye våben eller nogle nye karakterfærdigheder for at besejre fjenderne. Men alt i alt et godt spil.
Dette er et af de værste spil, jeg nogensinde har spillet! Øjeblikkelig død stinker, især når du indser, at fjender tager mere end et slag for at dræbe!! Spillet begyndte at være EKSTREMT SVÆRT i begyndelsen (niveau 4 og 5). Nogle gange umuligt at bestå uden at skulle få en specifik power-up, som hvis du spilder, bliver du nødt til at genstarte niveauet igen!!!
Sonic Runners Adventure game Sarguzasht nwmx
Meget godt spil og flot lavet med smukke scener, hvor man løber gennem rogn af asiatiske kirsebærtræer og sådan. Og tag derefter imod flere typer fjender og irriterende fælder. Altså.. Nemt i starten og så ret udfordrende senere. 😏 Næsten (ikke helt) i samme grad som de gamle Mario-spil, hvor du skal huske hver eneste del af det næste for ikke at dø! 😄 Helt igennem godt gået gutter.
Jeg vil elske dette spil så meget, jeg elsker at spille det. Men niveau 9 er fuldstændig umuligt, du har kun én evne til at komme tilbage til livet gennem video hvert niveau, niveauerne er så så så svære! Jeg har spillet et niveau igen i 7 dage, og jeg kan ikke bestå det. Hvis spillet havde flere chancer for at fortsætte niveauet, i det væsentlige flere liv, så kunne du være et femstjernet spil
Fantastisk arbejde, perfekt til tidsdræbning. Animationen og musikken er i topklasse.
Rigtig fedt spil.
der er en fejl, hvor skærmen bliver skåret i to, hvilket resulterer i store sorte bjælker. min telefon er oppo a1k. håber det bliver rettet snart.
Bedste platformspil, jeg elsker at spille. Elsker det. Forbløffende enkel grafik og gameplay
samlet, men spillet var så sort og aggressivt, men ikke så værdifuldt spil
Den har fantastisk konceptkunst og er udfordrende nok til at holde dig hooked. Det er også ret sjovt.Det eneste, jeg synes, kræver mere arbejde, er menuens brugergrænseflade, det ser ikke rigtig godt ud.
Wow hvilket fantastisk spil. Jeg føler mig som en ninja, og det er interessant at spille, men niveauerne er meget hårde, men jeg elsker at spille .tak
gode spil for 10 til 15 års spillere
Ikke dårligt, men det har brug for flere opgraderinger
Ninja Arashi Adventure uzp
Fedt
Dette spil er rart, men vi vil have dets næste version nunja arashi 2, så vil vi vurdere som 5 stjernet
Dette spil er fantastisk, jeg kan virkelig godt lide det og vil ikke give 5 stjerner, fordi niveauerne er svære, ikke et problem, men de er for svære
Hvorfor dette spil ikke virker efter 2. af 13. fase. Jeg er træt af 😠
Ninja Arashi 2 एडवेंचर gfxq
Hvorfor tager det tid for Strike at køle ned, og hvis vi fik et hit, og vi dør med det samme?
Med hård mente udvikleren sandsynligvis "arcade hård", med billige 1 hit kills og overraskelsesfælder. Ikke for mig.
Elsker dette spil, og det er også udfordrende, du skal prøve det. Og det er et ninja-spil, og jeg elsker ninja-spil, så giv 5 stjerner.
Fedt spil
Godt arbejde sort panter! Dejligt svært. Jeg knækkede min telefon, sidste gang jeg spillede den! DOWNLOAD IKKE DETTE ELLER SPIL IKKE KAPITEL 3 DET ER MERE END UMMULIGT
Tragisk afvery *friendly* personning på den rigtige helt, som kan få spilleren til at tænke på Aarashis velbefindende, hvis han/hun spiller fuldt ud. Desuden får dette spil spillerne til at forudse den anden del af hele spillet eller historien.
Spilniveauerne er forbandet vanedannende, da jeg er et barn fra 2000'ernes æra, hvor jeg for det meste voksede op med platformspil, havde jeg ikke forestillet mig, at nogen studier skulle lave et 2d-platformsbaseret spil. Så da jeg fandt det tilfældigt en dag .. prøvede jeg og var afhængig fra dag ét. Selvom nogle få niveauer fra kapitel 3 er frustrerende, men det er okay, det overordnede spil er virkelig fantastisk. (Spoiler alert:- Niveauerne i dette spil er alle sværere end Ninja Arashi's 2.)
Det er et meget godt spil. Lidt svært, men det gør det bare sjovere.
Fremragende grafik, fantastisk spil har ingen fejl, alt i alt er det et fantastisk spil, jeg opfordrer dig til at downloade det
Super sjovt spil. Fantastisk gameplay uden fejl.