Post by gaszychitreti on Mar 7, 2022 18:12:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Paw Patrol: Reddingsmissie ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Paw Patrol: Reddingsmissie IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch munten ▞▞▞
▞▞▞ Paw Patrol: Reddingsmissie 2022 version ▞▞▞
Stront. Facturering niet geïnitialiseerd!!
Belachelijk worden, de game werkt niet, je krijgt een terugbetaling, dit is mijn derde poging om een terugbetaling te krijgen en van niemand antwoord
PAW Patrol: Rescue Run Пригодницькі imhg
Geld geld geld. Koop koop koop. Je moet het spel kopen, eerlijk genoeg geen probleem, maar na een paar levels moet je meer levels kopen. Ze halen te veel pagina's uit het boek van EA. Gameplay is ok, maar de constante behoefte om alles te kopen is dat niet.
ik hield van
nutsti spel, niet kopen
Ik wil mijn geld terug, want dit werkt niet, gewoon de hele tijd laden 😦 arme mijn zoon huilt altijd als hij het wil spelen. Geef me een oplossing of geef gewoon mijn geld terug. Dankje
Ik heb dit net gekocht, maar het lijkt op het beginscherm te haperen, je kunt geen spelerdetails instellen zodat je het spel niet kunt spelen, ik heb de mijne terugbetaald en zal mijn kleintje een ander spel geven. Het is jammer, want Paw Patrol is zijn favoriete programma.
Geen toetsenbord! Dus geen gameplay
Eventjes leuk maar wel verdrietig dat er maar enkele levels zijn en je voor meer weer moet betalen. ook stopten de app ernineens mee en doet die niks meer,miskoop!
Ik hou van dit spel rennen met 1 van de pups selecteer je mison
geweldig spel!
Downtown werkt niet!
Spel gekocht maar je komt nooit verder dan de naam.weggegooid geld dus.keer op keer opnieuw gedownload en geinstalleerd maar doet niks. Schandalig!!!!!!!
PAW Patrol: Rescue Run Eventyr zuue
Mijn zoon keek hier erg naar uit, en ik kan geen naam invoeren. Afschuwelijk! Ik hoop dat je blij bent om een kind van streek te maken!
D4DJ Groovy Mix Music upl
Er staat "Gebruik het toetsenbord om je naam in te voeren", maar wanneer ik probeer te typen, verdwijnt het toetsenbord. Je kunt niet spelen zonder de naam getypt.
Mijn zoon vindt dit leuk, maar kan net als anderen de binnenstad niet downloaden. Moet worden gesorteerd om meer sterren van ons te krijgen. Ik kan de nieuwe honden niet in het spel krijgen, je kunt het niet krijgen
Na laatste update een superleuk werkend spel voor de kids
Vreselijk, krijg slechts drie niveaus, die in principe hetzelfde zijn. En de grap... ze willen nog eens 4 pond om de laatste twee niveaus te krijgen, wat ongetwijfeld hetzelfde zal zijn als de eerste drie... met een andere achtergrond.
PAW Patrol: Rescue Run સાહસિક goke
PAW Patrol: Rescue Run Phiêu lưu soz
Absoluut heel veel van mijn telefoon verwijderd die hiervoor heeft betaald en blijft maar zeggen mislukt en kan niet installeren niet onder de indruk
Het duurde eeuwen om te downloaden en bleef de download annuleren voordat deze klaar was. Mijn zoon is erg teleurgesteld
Erg geïrriteerd dat ik bij dit spel niet de naam van het kind kan toevoegen en echt kan spelen, complete verspilling van geld. Terugbetaling alstublieft of fix!!!
PAW Patrol: Rescue Run Пригодницькі zkg
Kan het centrum niet afzetterij krijgen?
Het geld, kan 3 levels spelen en de rest van de levels moeten worden gekocht
Laat me geen naam invoegen en spelen met een erg ongelukkige dochter!
Geweldig spel!!
Ik ben een andere persoon die niet door het naamscherm kan komen en geen restitutie kan krijgen. Fantastisch afval. Teleurstellend en heeft duidelijk een oplossing nodig.
Nicklidion wy yu poot patrouille pups te verwijderen om te redden?
Kan "Downtown" niet kopen, omdat er staat dat factureringsservices niet zijn geïnitialiseerd. Probeer een teleurgestelde 4-jarige uit te leggen dat dit niet papa's schuld is, maar de schuld van luie en incompetente ontwikkelaars die het geld pakken en rennen, en waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om de recensies van hun werk te lezen en de woede die er is...
Eerdere negatieve opvattingen zijn correct en u moet deze niet downloaden.
een aankoop gedaan voor mijn kind, de betaling is gelukt maar de app is niet ontgrendeld !!! het is oplichterij!!!
Ik kom niet verder dan het badgescherm. Ik selecteer er een om de naam van mijn dochter in te voeren, de letters die ik typ verschijnen niet op het scherm en ik kan niets anders doen. Ik heb ongeveer een week geleden gedownload voor mijn dochter en heb het pas net geprobeerd te gebruiken, dus nu is de terugbetalingsoptie op mijn Google Play-account verdwenen. Repareer het of geef me mijn geld terug, het is belachelijk hoeveel problemen mensen hebben met dit spel!!
Eindelijk geïnstalleerd bij 6e poging na aankoop. Drie niveaus binnen en je moet meer geld betalen om het volgende niveau te ontgrendelen. Wat een absolute grap. Developer's en Nickleodeon zouden zich moeten schamen dat ze zo op jonge kinderen jagen. Uitschot van de aarde.
Ik heb de game gedownload omdat mijn jongen dol is op Paw Patrol, maar hij kon niet installeren met foutcode 505. Erg vervelend aangezien het de enige officiële Paw Patrol-game is die beschikbaar is.
Kan het scherm voor het invoeren van de naam niet passeren